Der er ca. 85.000 ejendomme til salg i Danmark. Det var der i hvert fald, på tidspunktet, hvor ideerne til BoligNøglen blev udtænkt. Dette tal skal holdes op imod, at der jf.Danmarks Statistik findes ca. 2,5 mio. husstande i Danmark. Groft sagt er ca. 3 % af alle familier (inkl.folk der bor til leje) derfor i gang med at få solgt deres bolig.

Dette fortæller historien om et marked, hvor man – både som mægler og som boligsælger – i dén grad bør have et fokus på hvordan man kommer ’igennem junglen’ og bliver en af de heldige der rent faktisk får solgt sin bolig, og vel og mærke også til en pris men rent faktisk kan leve med.

At få solgt sin bolig (til den rette pris) er naturligvis et af den slags spørgsmål der findes mere end et svar på, men vores tanke – vores svar – er at vi vil aktivt udnytte at vi er en lille og fleksibel ejendomsmæglervirksomhed. Vi vil være i stand til at kunne tilbyde vores kunder alle de fordele og styrker der er i, ikke at være bundet op på et overordnet koncept.

Når det er sagt vil vi naturligvis også benytte de værktøjer, man kender og som når ud til køberne. Det er således en selvfølge for os, at vi kan tilbyde vores kunder, at:

  • Vores koncept for markedsføring af ejendommene foregår overvejene på nettet. På ALLE de portaler, som folk kender og benytter.
  • Markedsføring kan naturligvis godt tilpasses individuelt i forhold til den konkrete case.
  • Men som udgangspunkt nettet. Og netop derfor er vi meget konkurrencedygtige mht.prisen på markedsføring.
  • Åbent hus efter aftale/behov men som 'tommelfinger-regel' ca. hver 3-4/uge

Derudover tror vi også fast på, at man som mægler godt kan tåle at udvise en vis ydmyghed til, og respekt for det ansvar der ligger i, at blive betroet en af de største økonomiske transaktioner som man almindeligvis kan foretage sig, i løbet af sit liv. Vi vil være nærværende og bestræbe os på at vores kunder føler sig i trygge hænder.

Vi tror på at en god oplevelse og en god anbefaling er et af de bedste værktøjer man overhovedet kan arbejde med. Faktisk tror vi så meget på det, at vi godt vil tilbyde vores sælgere, at alle kan opsige deres formidlingsaftale kvit og frit – med et varsel på blot 14 dage.

Vi vil på den ene side gerne stå for at være innovative og godt turde tænke ’uden for boksen’. Men vi vil på den anden side også holde fast i at vores kerneværdier er ’gammeldags’ dyder som : erfaring, uddannelse, troværdighed, faglighed, vores omdømme, at-behandle-andre-som-man-selv-ville-sætte-pris-på-at-blive-behandlet.

Vi vil på den ene side – naturligvis – gerne belønnes for et godt udført arbejde, men på den anden side også bestræbe os på, at vores salærer er både rimelige, konkurrencedygtige og realistiske, i forhold til opgaven. Dette kan vi bl.a. gøre ved at have et hysterisk fokus, på alt hvad der koster penge i forbindelse med en ejendomshandel, og afveje om det virkelig også er en nødvendig udgift, der skaber værdi for vores kunder.

Vi tager udgangspunkt i vores eget netværk, og de områder hvor vi har vores oplagte og indlysende kompetencer. Men når det er sagt mener dog også, at vi med vores erfaring, baggrund, viden, adgang til den rigtige information og det at stille de rigtige spørgsmål og opstille den ’rigtige case’ gør at vi sagtens kan håndtere både specielle ejendomme, og specielle beliggenheder. Vi ser os således ikke nødvendigvis begrænset til et lokalt område.

Vi vil i det hele taget gerne være alt det, man egentlig ønsker sig af en ejendomsmægler, og være kendt for at være dem, der kan låse op i boligknuden, måske ikke nødvendigvis for alle husstande i hele dette land, men i hvert fald for vores kunder.

Dét er ideen og historien bag BoligNøglen.

 

 

 
Følg os på Facebook
 

Bolignøglen, Ejendomsmæglere  -  Knardrup Bygade 16, Knardrup, 3660 Stenløse  -  tlf. 71 99 09 09 -  info@bolignoeglen.dk